Interná komunikácia vo firme zabezpečuje dobrú komunikáciu

Kurz - "Interná komunikácia"

Anotácia kurzu: komunikácia vo vnútri organizácie, sociálny manažment v praxi. Ako nastaviť komunikáciu v organizácii či firme tak, aby bola pre zúčastnených podnetná ? Ako má vyzerať komunikácia medzi kolegami, medzi manažmentom, naprieč firmou ? Ako nastaviť firemnú kultúru a firemnú komunikáciu tak, aby vytvárala podnetné a motivujúce prostredie ? Ako na komunikáciu vo firme a v praxi ? Ako na telefonickú komunikáciu ? Ako na bežnú komunikáciu ? Ako na emailovú komunikáciu ? Ako na problematickú či krízovú komunikáciu ? Ako nastaviť komunikáciu v tímoch ? Ako komunikovať na meetingoch či poradách ? Toto všetko a omnoho viac sa dozviete na školení internej komunikácie. Investujte do firemného rozvoja, zlepšite vzťahy, atmosféru, inšpirujte ľudí a zvýšte produktivitu. Vďaka komunikácii ! Informujte sa na najbližší možný termín školenia - sme tu pre Vás.
 
Interná komunikácia - sa stáva čoraz dôležitejšou časťou komunikačnej stratégie. Mnohé veľké firmy disponujú vlastným oddelením určeným na internú komunikáciu, menšie spoločnosti častokrát presúvajú otázky internej komunikácie do kompetencie HR oddelenia. Je však mylné sa domnievať, že zodpovednosť za úroveň a efektivitu internej komunikácie má výlučne pridelené oddelenie firmy. Interná komunikácia je totiž v rukách celej spoločnosti, vrátane každého jej člena.
 
Efektívna interná komunikácia - vám pomôže odhaliť mnohé nevypovedané otázky a prípadné nedorozumenia v rámci rôznych organizačných štruktúr. Umožnite preto zamestnancom vyjadriť svoj názor a uistite sa, že všetci členovia pochopili víziu spoločnosti a sú s ňou stotožnení. Len správne pochopené a spoločne vyznávané hodnoty naprieč všetkými úrovňami riadenia povedú k dosiahnutiu nastavených cieľov. 
 
Nedovoľte, aby boli vaši zamestnanci - v rámci internej komunikácie v pasívnej pozícii. Všetci túžia po tom byť vypočutí a vyjadriť svoj názor. Neváhajte ich preto plnohodnotne zapojiť do internej komunikačnej stratégie. Vytvorte im vhodné podmienky na to, aby mohli svoje komunikačné potreby naplno realizovať. Skvelým spôsobom, ako môžu vyjadriť svoje myšlienky, je napríklad na poradách, mítingoch či pri spoločných hodnotiacich pohovoroch.
 
Úlohou manažérov vo firme - je na druhej strane odkomunikovať a vysvetliť ciele spoločnosti, ako aj jednotlivú participáciu zamestnancov na ich dosahovaní. Je nesmierne dôležité, aby mal každý člen tímu jasné informácie o tom, aký vplyv a dosah má jeho pracovný výkon na dosahovaní nastavených cieľov a úspechu firmy. Podstatné však nie je len sprostredkovať informácie a inštrukcie o tom, čo je úlohou jednotlivých zamestnancov. Kľúčovým prvkom je najmä premena jednosmernej komunikácie na obojsmernú a otvorenie konštruktívneho dialógu.
 

Interná komunikácia je taká - ktorá je zameraná a nasmerovaná na udržanie dobrej komunikácie s pracovníkmi spoločnosti. Jeho vznik súvisí s myšlienkou posilniť komunikáciu medzi členmi, ktorí tvoria podnik, a motivovať ich, aby efektívne plnili svoje úlohy. Okrem toho je cieľom internej komunikácie načúvať návrhom pracovníkov a nadviazať efektívnu komunikáciu. Interná komunikácia je zameraná na pracovníka spoločnosti. Vyplýva to z potreby vedieť s ním efektívne komunikovať. Udržiavanie dobrej klímy v rámci obchodnej organizácie je nevyhnutné na dosiahnutie požadovaných cieľov. Zamestnanci spoločnosti sú rozhodujúci, aby mohli vykonávať účely, ktoré sú určené v podnikaní.

Obsah:
 - Formy a prostriedky internej komunikácie
 - Princípy internej komunikácie
 - Možnosti zlepšovania internej komunikácie
 - Spätná väzba
 - Typy internej komunikácie
 - Bariéry v komunikácii ako im predchádzať
 - Firemná kultúra
 - 10 príkladov z praxe internej komunikácie
 - Komunikovať - s akým cielom
 - Nastavenie správnych kompetencií
 - Ktoré nástroje sú najefektívnejšie
 - Môžeme merať internú komunikáciu a za akú cenu
 - Vieme využiť spätnú väzbu ... a mnoho mnoho iného !

Popis kurzu
 - Naučiť sa úspešne prijímať a odovzdávať informácie v rámci firmy
 - Zdokonaliť sa vo vnímaní a porozumení kolegov a kolegýň
 - Zvládnuť techniky efektívnej vnútrofiremnej komunikácie s rôznymi typmi osobností

Obsah kurzu
 Čo je interná komunikácia
 Kedy funguje a kedy nefunguje vnútrofiremná komunikácia
 Komunikačné stratégie v internom prostredí
 Ako na komunikáciu vplýva firemná kultúra
 Diskrétnosť, slušnosť, dôvera a empatia v internej komunikácii
 Verbálna, neverbálna a extraverbálna komunikácia jednotlivých typov osobností
 Ako hovoriť jazykom tých druhých
 Môj firemný status vs. moja komunikácia
 Otvorená a priama komunikácia v práci (spätná väzba)
 Komunikačné nástroje v rámci firmy
 Kedy/čo komunikovať osobne a písomne
 Efektívne písanie interných mailov
 Najbežnejšie omyly v komunikácii a tipy, ako sa im vyhnúť

Výstupy zo školenia: Interná komunikácia je jedným z kľúčových faktorov úspechu firmy. Keď dobre funguje má pozitívny vplyv na výkonnosť zamestnancov. V mnohých organizáciách však je dlhodobo podceňovaná. Na tomto kurze Vám vysvetlím ako pozitívne vplýva na výkonnosť organizácie i motiváciu zamestnancov. Naučíme sa aké kroky je vhodné podniknúť a pripravíte si vlastný projekt na jej nastavenie, či zlepšovanie.uvedené vzdelávanie stavia na intenzívnom nácviku konkrétnych úsekov hodnotiaceho alebo každomesačného spätnoväzbového rozhovoru. V úvode sa pripravíme na štruktúru a obsah rozhovoru, vygenerujeme otázky. Zvyšok dňa precvičujeme a analyzujeme jednotlivé náročné situácie poskytovania spätnej väzby. Princípy efektívneho podávania spätnej väzby uplatňujeme v praxi.

  •  Dĺžka, trvanie firemného kurzu | školenia:  1 deň 
  •  Úroveň obtiažnosti kurzu: začiatočníci / mierne pokročilí / pokročilí / účastníci z praxe
  •  Miesto konania vzdelávacieho kurzu:  Bratislava / Slovenská republika / prezenčne al. online forma
  •  Kategória ponúkaných firemných kurzov a seminárov: firemné vzdelávanie / manažérske kurzy / kariérny a profesný rast
  •  Možnosť absolvovať vzdelávanie | forma výuky: denná, individuálna (One to One) al. skupinová / prispôsobujeme potrebám
  •  Odborný garanti vzdelávania:  interný a externý tím Vzdelávacieho centra v oblasti osobnostného, profesného a kariérneho rozvoja
  •  Termíny konania: ASAP (ponúkaný kurz a vzdelávanie organizujeme pravidelne - min. 4 * v mesiaci počas celého kalendárneho roka 2023)
  •  Vzdelávacie metódy: individuálne a skupinové aktivity, úlohy z praxe, prípadové štúdie, analýzy, literatúra, know how odporúčania a riešenia
  •  Minimálne vstupné vedomosti: nepredpokladajú sa konkrétne vedomosti. Školenie  (obsah, témy) je možné prispôsobiť požiadavkám účastníkov
  •  Cieľová skupina a počet účastníkov:  každý kto potrebuje zlepšiť vedomosti a odborné zručnosti / min. počet účastníkov na realizáciu kurzu: 1 účastník
  • Cena
    €145
  • Garant
    Ing. Vigašová
  • Rozsah
    1 školiaci deň
  • Jazyky
    slovensky | anglicky
  • Termíny
    pravidelne | rok 2023
Zaujal Vás tento vzdelávací kurz ? Alebo máte ďalšie otázky a potrebujete bližšie informácie ? Naši dlhoroční lektori, školitelia a koučovia Vám ponúkajú svoje odborné vedomosti a zručnosti v oblasti osobného a profesného rozvoja. Neváhajte a kontaktujte nás telefonicky +421 940 575 609 alebo online. Radi Vám poradíme.