Zákaznícky servis prináša metódy ako byť úspešný v obchode, predaji či službách

Kurz - "Skvelý zákaznícky servis"

Anotácia firemného kurzu: skvelý zákaznícky servis je školenie určené firmám, ktorých zákazníci prichádzajú do priameho kontaktu so svojimi zákazníkmi - klientami, spotrebitelmi, odberatelmi, predajcami, či nákupcami atď. Kvalita zákazníckeho servisu je dnes určujúcim prvkom úspešnosti firiem na trhu. "Ako dosiahneme výnimočný zákaznícky servis ? Ako vytvoríme motivovaný team a radosť z práce ? Ako dosiahneme výbornú atmosféru na pracovisku " Ako motivujeme personál na skvelé služby pre zákazníkov ? Ako inšpirujeme ľudí aby sa k nám vracali a boli loajálny ? Ako komunikovať a vytvárať pozitívne posolstvo smerom ku klientom, zákazníkom ale aj samotným zamestnancom našej firmy ... a mnoho mnoho iného ?" Vďaka lektorom a školitelom môžte získať odpovede na všetky svoje otázky. Investujte do školenia. Investícia ktorá sa Vám mnohonásobne vráti ! Cieľom okrem iného je aj rozvinúť vedomosti, zručnosti a postoje ľudí poskytujúcich služby zákazníkom a administratívneho personálu – tých, ktorí sú v priamom kontakte s externými zákazníkmi, ale aj tých, ktorí slúžia interným zákazníkom. Rozvinúť u nich pozitívne medziľudské vzťahy, profesionálny prístup k svojim povinnostiam a zameranosť na zákazníka.

Čo budeme trénovať predovšetkým - výnimočný zákaznícky servis, predajné a obchodné zručnosti a komunikáciu. Prečo ? Pretože VÝNIMOČNÝ ZÁKAZNÍCKY SERVIS nás odlíši od konkurencie. Pretože budeme mať lepší pocit z predaja a obchodu ! Zvýšime ziskovosť a obrat ! Budeme mať spokojnejších zákazníkov. A aj my budeme spokojnejší. Ako to bude prebiehať ? Školenie je interaktívne, zážitkové a prispôsobené pre interné potreby Vašej firmy. Príklad organizačného navrhu školenia (možnosť individuálneho prispôsobenia). Ako podpora a pomoc uplatnenia do praxe budeme môcť (v prípade dohody) používať následné koučingové a mentorované návštevy. Následne by sme navrhovali robiť motivačné mini-workshopy zamerané na jednu tému napr: cross-sell, neverbálna komunikácia, typológia osobnosti, generácie X,Y,Z ako s nimi komunikovať, riešenie konfliktov, vzťahy na pracovisku ako ich zlepšovať, komunikácia s nadriadeným... rozsah 2-4 hodiny v frekvencií cca každé 1-2 mesiace resp. podľa dohody. ( s tým, že by sa vždy pripomenuli zásady – výnimočného zákazníckeho servisu)

Účastníci vzdelávacieho školenia:
- si uvedomia poslanie firmy, jej kľúčové ciele v oblasti výsledkov a význam spokojnosti zákazníkov a ziskovosti
- identifikujú, čo ako zákazníci očakávajú a čo očakávajú iní
- si zostavia zoznam a uvedomia, kto sú ich zákazníci (externí a interní)
- zanalyzujú kľúčové výsledky, ktoré sa od nich očakávajú, a pochopia, ako prispievajú k napĺňaniu poslania firmy
- si rozvinú interpersonálne zručnosti, vrátane schopností Vytvárania vzťahu, Pýtania sa a počúvania, Ponúkania, Podporovania a Získavania súhlasu
- sa naučia a budú vedieť prakticky využívať dôležité telefonické zručnosti, ako sú -efektívne preberanie odkazov, „filtrovanie" a prepájanie telefonátov, udržiavanie zákazníka na linke, zvládanie rozhnevaných volajúcich a rozvíjanie si pozitívnej „telefónnej" osobnosti
- si stanovia ciele v oblasti zlepšovania svojich zručností uspokojovania zákazníkov a zákazníckeho servisu a osobné ciele, aby „mali viac zo života
- sa naučia kľúčové techniky zvládania stresu a predchádzania chronickej únave v dôsledku prepracovania,
si budú zaznamenávať, čo dosiahli, aby sa zvýšil ich pocit úspechu, pracovnej spokojnosti a osobnej motivácie

Rozvoj podnikania nezahŕňa - iba efektívne marketingové stratégie alebo najlepší produkt na predaj. Zákaznícky servis je jednou z najdôležitejších vecí, na ktorých musíte zapracovať. Významne to prispieva k dobrej povesti a vytváraniu väčších výnosov pre vaše podnikanie. Nasledujú výhody vynikajúceho zákazníckeho servisu.

Úspešné podniky si uvedomujú - že zákazník je pánom na trhu a v prevahe ponuky nad dopytom má možnosť výberu. Preto sa pre mnohé firmy stáva splnenie až prekročenie požiadaviek zákazníka meradlom úspechu a strategickým cieľom. Naučte sa lepšie porozumieť vašim zákazníkom a zvoľte vhodný štýl komunikácie. Absolvovaním kurzu nadobudnete zručnosti, ktoré vám pomôžu správne odhadnúť klientov podľa ich potrieb a správania sa a uvedomíte si, aké metódy a techniky využívať v záujme aktívnej, empatickej a ústretovej komunikácie. Kurz je určený všetkým, ktorí prichádzajú do styku so zákazníkmi prostredníctvom osobnej, prezenčnej, ale aj telefonickej či e-mailovej komunikácie, vrátane pracovníkom zákazníckeho servisu a call centier. V prípade, že Vás dané školenie zaujalo - informujte sa na najbližší termín.

  •  Dĺžka, trvanie firemného kurzu | školenia:  1 deň 
  •  Úroveň obtiažnosti kurzu: začiatočníci / mierne pokročilí / pokročilí / účastníci z praxe
  •  Miesto konania vzdelávacieho kurzu:  Bratislava / Slovenská republika / prezenčne al. online forma
  •  Kategória ponúkaných firemných kurzov a seminárov: firemné vzdelávanie / manažérske kurzy / kariérny a profesný rast
  •  Možnosť absolvovať vzdelávanie | forma výuky: denná, individuálna (One to One) al. skupinová / prispôsobujeme potrebám
  •  Odborný garanti vzdelávania:  interný a externý tím Vzdelávacieho centra v oblasti osobnostného, profesného a kariérneho rozvoja
  •  Termíny konania: ASAP (ponúkaný kurz a vzdelávanie organizujeme pravidelne - min. 4 * v mesiaci počas celého kalendárneho roka 2023)
  •  Vzdelávacie metódy: individuálne a skupinové aktivity, úlohy z praxe, prípadové štúdie, analýzy, literatúra, know how odporúčania a riešenia
  •  Minimálne vstupné vedomosti: nepredpokladajú sa konkrétne vedomosti. Školenie  (obsah, témy) je možné prispôsobiť požiadavkám účastníkov
  •  Cieľová skupina a počet účastníkov:  každý kto potrebuje zlepšiť vedomosti a odborné zručnosti / min. počet účastníkov na realizáciu kurzu: 1 účastník
  • Cena
    €145
  • Garant
    Ing. Vigašová
  • Rozsah
    1 školiaci deň
  • Jazyky
    slovensky | anglicky
  • Termíny
    pravidelne | rok 2023
Zaujal Vás tento vzdelávací kurz ? Alebo máte ďalšie otázky a potrebujete bližšie informácie ? Naši dlhoroční lektori, školitelia a koučovia Vám ponúkajú svoje odborné vedomosti a zručnosti v oblasti osobného a profesného rozvoja. Neváhajte a kontaktujte nás telefonicky +421 940 575 609 alebo online. Radi Vám poradíme.