Kurz obchodné zručnosti a obchodník

Kurz - "Obchodné a predajné zručnosti"

Anotácia kurzu obchodné zručnosti: Váš úspech u zákazníka zahŕňa všetky podstatné kroky obchodného jednania, ktoré v reálnej situácii často prebiehajú behom dlhšieho časového intervalu. Predávame nielen konkrétny produkt, ale tiež vlastne nápady, projekty, sami seba. Ponuka je veľká a predáva každý! Otázkou je, ako predávať, aby tí druhí kúpili. Nestačí len prezentovať svoj produkt. Musíme byť schopní klásť otázky, analyzovať ich, vytvoriť konkrétne riešenie, uvedomiť si kto je náš klient - osoba, ktorá rozhoduje. Dnes už nestačí len tvrdiť, že naša firma či produkty sú tie najlepšie. Pre predmetné školenie obchodných zručností sa nepredpokladajú sa žiadne konkrétne vstupné vedomosti. Po absolvovaní kurzu budete poznať psychológiu, metódy a techniky vedenia obchodného rozhovoru, dokážete odhadnúť partnera a dešifrovať verbálne aj neverbálne signály, dokážete si vypracovať stratégiu a viesť obchodný rozhovor v prospech firmy. Vaša obchodná prezentácia bude mať správnu štruktúru a Vy budete vystupovať sebavedome a profesionálne amnoho mnoho iného.

aké sú najdôležitejšie formy obchodovania v praxi
čo všetko spôsobuje obchodná komunikácia a ako ju používať
čo všetko môžeme ovplyvniť správnymi formami obchodovania
seba-vedomie a asertivita / čo znamenajú tieto pojmy pri obchodovaní
verbálna a neverbálna komunikácia / umenie predajno obchodnej interakcie
čo dosiahneme keď sme obchodne zruční a ako umenie predaja správne využiť
budovanie medziľudských vzťahov a sociálnej interakcie s klientmi, zákazníkmi a kolegami
... mnoho mnoho iného z praxe psychológie obchodného procesu, obchodníka a zákazníka

Popis vzdelávacieho kurzu: Predstavte si svet, v ktorom vaši obchodníci, predajcovia ľahkosťou predajú vaše produkty. Klienti sú spokojný a vidia hodnotu vašich produktov a služieb a rád za to zaplatia. Firma je v zisku a každý z vás má dobrý pocit z toho čo robí. Sem vás chceme dostať pomocou našich kurzov. V dnešnej dobe kupujúci sú presýtení s marketingovou komunikáciou, doslova sú masírovaný na každom kroku. Každá firma potrebuje zákazníkov a hľadá možnosti, ako predať viac. Práve pre to sme sa zamerali, na rozvoj obchodných zručnosti predajcov a obchodníkov. Pod rozvojom obchodných zručnosti predajcov, nemyslím teraz argumentáciu, presviedčanie alebo iné nelogiky predaja. Obchodnícky reštart. Psychológia predaja a obchodné stratégie v praxi. Schopnosť definovať ciele obchodu, vyhľadávanie potenciálnych klientov, vytvorenie dôvery u klienta, verbálna a neverbálna komunikácia klienta aj predajcu, predajný cyklus, identifikácia potrieb potenciálneho zákazníka, prezentácia a uzatvorenie obchodu.

Predajný proces od oslovenia zákazníka - cez jeho získanie až po dlhodobú spoluprácu. Absolventi kurzu obchodných a predajných zručností – budú vedieť vhodne vystupovať a komunikovať s obchodnými partnermi a na verejnosti. Budú udržiavať na požadovanej úrovni partnerské vzťahy so spolupracujúcimi klientmi a budú úspešní v nadväzovaní spolupráce s novými zákazníkmi. Budú vedieť usmerňovať komunikáciu so zákazníkom spôsobom, ktorý prinesie porozumenie a zlepšenie spolupráce. Budú ovládať predajný proces. Dokážu reagovať na námietky zákazníkov a zvyšovať predaj vhodnou argumentáciou. Absolventi kurzu sa budú vedieť uplatniť napr. v obchodných a odbytových oddeleniach výrobných a nevýrobných spoločností ako predajcovia, obchodníci a obchodný manažéri.

Volitelná osnova školenia:
• Predajné techniky. Na príkladoch vám ukážeme, ako osloviť zákazníka, ako ho viesť, ako komunikovať, aby ste boli úspešnejší
• Ako telefonovať do novej firmy, ako urobiť prvý kontakt. Ukážeme, natrénujeme, a pomôžeme spísať manuál(script), ktorý funguje
• Kedy a ako uzatvárať predaj ? Kľúčovým bodom školenia. Všetko robíte dobre, len ten posledný ťah na bránu ide ťažko
• Prečo zákazník kľučkuje, Čo je Psychológia predaja, Kedy a ako dávať zľavy, Konkurencia: boj alebo hra v obchodnej praxi
• ako získať zákazníka, vytvorenie pozitívnej komunikácie a atmosféry, správny predajný dialóg, ako klásť správne otázky
• psychológia zákazníka v praxi, ako rozumieť zákazníkovým potrebám, vedieť ich špecifikovať, vyvolať a spustiť nákup
• pomáhať zákazníkom pri výbere produktov, aby naplnili svoje potreby, ako uzatvoriť obchod, pomôcť zákazníkovi sa rozhodnúť
• riešenie námietok, argumentácia na ceny, kvalitu, ponuka doplnkového tovaru ako riešiť konfliktné situácie so zákazníkom
• psychológia obchodníka a predajcu v praxi, verbálna a neverbálna komunikácia, ako byť expertom a mnoho mnoho iného

Čo vám predmetný tréning prinesie:
– stanete sa efektívnejšími obchodníkmi
– naučíte sa do maximálnej miery využívať svoje skúsenosti, zručnosti
– lepšie spoznáte sami seba, odhalíte svoje slabé a silné stránky
– dozviete sa nové trendy v získavaní a udržaní klientov
– zistíte, ako ľahko a rýchlo presviedčať
– zdokonalíte sa v budovaní vzťahov s klientmi
– poskytneme vám rady, ako neustále zvyšovať svoje kvality a výkon
– predvedieme vám, ako sa lepšie vyjadrovať a budiť profesionálnejší dojem
– naučíme vás čítať reč tela
– poradíme vám, ako zvládať problematických klientov
– informujeme vás, ako sa vyhýbať najčastejším chybám v obchodníckej sfére

Tématické okruhy školenia - volitelné:
• obchodne zručnosti, ako predávať – úvod a fázy obchodného rozhovoru
• techniky a taktiky rokovania, techniky zmeny správania
• ako identifikovať potreby zákazníka, aktívne počúvanie
• základné typy vyjednávačov a partnerov a ich odhad
• ako odhaliť nepravdy a taktické “úskoky” v praxi obchodu
• nátlakové taktiky a obrana voči nim, zvládanie námietok, druhy námietok
• tvorba, čítanie a využitie nákupných signálov pre uzavretie obchodu
• cesty k dohode na princípoch uspokojenia oboch strán
• čo je dôležité pri prvom stretnutí a ako vytvoriť najlepší „prvý dojem
• zoznamovacie rituály a primárna kalibrácia partnera
• stretnutie: obchodný rozhovor a techniky počúvania
• techniky zahájenia obchodných rozhovorov a small talk
• verbálne zrkadlenie, východiskový štýl argumentácie
• vzbudenie záujmu a tvorba potrieb klienta
• práca s tichom, ústupky, ponuky a pravidlá ich použitia
• techniky vyjednávania a zvládanie námietok
• krízové situácie v rozhovore a nástroje ich riešenia
• ako identifikovať manipuláciu v rozhovore
• asertivita a práca s agresívnym klientom
• psychohygiena vyjednávača + aktivity zamerané na tréning zručností
• sila vlastného očakávania a presvedčenia
• neúspech neexistuje / iba spätná väzba / ciele / vizualizovanie cieľov
• Herzberg vs Maslow / motivačné teórie a ich porovnanie
• model 3 kruhov / tím, úloha, jednotlivec
• 3 zložky komunikácie / ako vplývajú na vnímanie
• ako vzbudiť záujem? Ako sa správne pýtať
• čo vytvára základ úspechu pre uzatvorenie obchodu
• 3 zložky komunikácie / ako vplývajú na vnímanie
• potreby zákazníka a umenie počúvať a mnoho iného

Cieľom kurzu - psychológia obchodu, obchodné a pradejné zručnosti v praxi je v prvom rade cielená naučiť, ako sa stať lepšími obchodníkmi. Nie len na úrovni teórie, ale najmä vďaka praktickým cvičeniam a reálnym implementovaním do prostredia obchodu. Nebudeme vás učiť prázdne teleshoppingové repliky, ale ukážeme vám, ako sa stať moderným, aktívnym a úspešnejším obchodníkom, pre ktorého je cesta k novému zákazníkovi bez zbytočných zákrut. V prvej rade sa pôjde o zvýšenie úrovne komunikačných a rétorických schopností, ale zameriame sa aj na vytvorenie vlastného obchodného tímu od oslovenia, cez následný predaj, vyškolenie, až po vytvorenie vlastnej štruktúry obchodníkov a jej vedenie. Samozrejme nebudú chýbať ani poznatky z oblasti marketingu, psychológie a osobnostný rozvoj ako motivácia, návyky a iné. Účastníci kurzu získajú poznatky, ako zlepšiť vlastné podnikanie. Po skončení kurzu budete vedieť, ako jednoducho predávať viac. na školení sa dozviete, ako efektívne predávať, zručnosti úspešných obchodníkov, zdokonalíte sa vo vyjednávaní a predajnej argumentácii, zistíte, ako správne diskutovať so zákazníkom, nacvičíte si predajný rozhovor a obchodné stretnutie a odhalíte, čomu sa určite pri predaji treba vyhýbať a čo preferovať.

Výstupné vedomosti po kurze / školení - po absolvovaní kurzu obchodné a predajné zručnosti pre obchodníkov, získate vedomosti, prehľad a nástroje, ktoré využijete priamo v praxi. Ponúkame vám nápady, myšlienky, metódy, okamžite aplikovateľné tipy a techniky, ktoré vám pomôžu ľahšie a úspešnejšie obchodovať a komunikovať s rozličnými typmi klientov v rozmanitých situáciách. Načerpáte sociálne a komunikačné zručnosti, stanete sa obchodne asertívnejšími, priebojnejšími, spoznáte prečo klienti a zákazníci nakupujú, komunikujú a jednajú tak ako jednajú. Naučíte sa hovoriť nie", či vyvarovať sa manipulačným obchodným technikám. Naučíte sa tiež správne čítať a interpretovať jazykové vyjadrovanie a reč tela ostatných, tak klientov ako aj kolegov či obchodných konkurentov. Dozviete sa, čo o vás prezrádza vaše vyjadrovanie a reč vášho tela. Pomocou cvičení si zlepšíte verbálnu i neverbálnu obchodnu komunikáciu. Cieľová skupina sú hlavne sales manažéri, nákupcovia, predajcovia, shop manažéri, reprezentanti, realitní makléri, telemarketingoví pracovníci, poisťovací agenti, pracovníci call centier, všetci, ktorí pôsobia v obchode. Kurz ušijeme priamo pre Vaše potreby a ..mnoho mnoho iného

  •  Dĺžka, trvanie kurzu | školenia:  1 deň 
  •  Úroveň obtiažnosti kurzu: začiatočníci / mierne pokročilí / pokročilí / účastníci z praxe
  •  Miesto konania vzdelávacieho kurzu:  Bratislava / Slovenská republika / prezenčne al. online forma
  •  Kategória ponúkaných vzdelávacích kurzov a seminárov: manažérske kurzy / kurzy pre verejnosť / ďalšie vzdelávanie
  •  Možnosť absolvovať vzdelávanie | forma výuky: denná, individuálna (One to One) al. skupinová / prispôsobujeme potrebám
  •  Odborný garanti vzdelávania:  interný a externý tím Vzdelávacieho centra v oblasti osobnostného, profesného a kariérneho rozvoja
  •  Termíny konania: ASAP (ponúkaný kurz a vzdelávanie organizujeme pravidelne - min. 4 * v mesiaci počas celého kalendárneho roka 2023)
  •  Vzdelávacie metódy: individuálne a skupinové aktivity, úlohy z praxe, prípadové štúdie, analýzy, literatúra, know how odporúčania a riešenia
  •  Minimálne vstupné vedomosti: nepredpokladajú sa konkrétne vedomosti. Školenie  (obsah, témy) je možné prispôsobiť požiadavkám účastníkov
  •  Cieľová skupina a počet účastníkov:  každý kto potrebuje zlepšiť vedomosti a odborné zručnosti / min. počet účastníkov na otvorenie kurzu: 1 účastník
  • Cena
    €145
  • Garant
    Ing. Vigašová
  • Rozsah
    1 školiaci deň
  • Jazyky
    slovensky | anglicky
  • Termíny
    pravidelne | rok 2023
Zaujal Vás tento vzdelávací kurz ? Alebo máte ďalšie otázky a potrebujete bližšie informácie ? Naši dlhoroční lektori, školitelia a koučovia Vám ponúkajú svoje odborné vedomosti a zručnosti v oblasti osobného a profesného rozvoja. Neváhajte a kontaktujte nás telefonicky +421 940 575 609 alebo online. Radi Vám poradíme.